torsdag 1. februar 2018

Etui til strikkeprosjektet - pinner og tilbehør



Her har jeg sydd noen mapper tilbehør til prosjektet i.  Dvs. at det er plass til noen sett med ermepinner, en rundpinne, saks, pinnemåler o.l.



Mønsteret er fra Timotei design, og jeg syns det var så praktisk at jeg bare måtte kjøpe det.  Som alltid er det gode mønsterbeskrivelser, og det blir nok flere av disse etterhvert.
 
 
Disse havner nok i boksen for messevarer.  Må nok finne fram flere stoffer som egner seg til disse, så får vi se hvor mange jeg får til etter hvert.

2 kommentarer:

  1. Veldig vakre mapper for pinner du har sydd.
    Nydelig og så deilig mønster og farger på pinne :-)))
    Masse glede med strikke også.
    God uke og hilsen til Nord fra Viola

    SvarSlett
  2. Så fine strikkepinneetuier du lager. Flotte til reisebruk. Jeg har en stor variant som henger på veggen! Deilig å bli ferdig med ufoer, så kn man jo finne på noe nytt å begynne på :o) Det er jo det som er morsomt.
    Nå er det fastelavensboller på gang her i huset :)

    SvarSlett

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)