onsdag 7. februar 2018

Litt å arbeide med denne måneden.




Har leita litt i ufohaugen min.  Den er nok ikke så liten som jeg trodde, og jeg har litt å ta tak i.  Først ut er noen pinneetui som mangler lukkekant.  Disse ble påbegynt før jul, men det ble ikke tid å gjøre de ferdige.


 
Og så et par vinsokker.  Det mangler nesten en sokk før de er ferdige, men dette er virkelig et konsentrasjonsarbeid.  Mønster over hele sokken og ingen repeterende omganger.  Men nå nærmer det seg hæl på sokk 2, så da ser jeg en ende. Dette er en nesten 3 år gammel ufo, så det er på tide å få den ferdig.


Sjalet Ishbel.  Dette har jeg strikket før og syns det er veldig fint.  Men denne gangen har jeg valgt å bruke rester, og lager da selve sjalet i striper.  Blondekanten blir nok hvit, blir spennende å se når det blir ferdig.   Det er snart 2 år siden dette ble påbegynt.  Enda er det mye mer i ufokassen, men jeg får ta litt om gangen slik at noe blir ferdig. 

1 kommentar:

  1. Noen ganger MÅ vi liksom bare bestemme oss for å få gjort ferdig disse påbegynte prosjektene våre.. De vinstokkene dine var kjempefin, men jeg skjønner at det mønsteret der tar tid å strikke. God kveld og hilsen fra Inger Johanne

    SvarSlett

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)