mandag 30. mars 2009

Skitur – sett med 4 spisebrikker/placemats

Ja nå er det lenge siden jeg har skrevet noe på bloggen. Årsaken er nok mest at jeg ikke har avsluttet noen prosjekter. Symaskinen har også vært i ustand, og den fikk jeg tilbake fra reparatøren på fredag. Da var det bare å gå i gang.

P3300011

Jeg har nå sydd ferdig dette settet med 4 spisebrikker. Mønster er selvfølgelig fra AnnaKa. Pakken kjøpte jeg i fjor vinter, så det var virkelig på tide å få sydd disse.

I have now finished these placemats. I bought the kit last winter, so it was nice that I managed to sew them. The pattern is made of AnnAka, a norwegian designer. She is a very popular lady, and make a lot of charming and beautiful patterns.

P3300013P3300012

Disse brikkene synes jeg passer veldig godt på denne tiden av året. Mye snø, og så går vi mot påske. Det inviterer veldig til skitur med det strålende været vi har hatt.

I think these placemats suits very well for this time of year. A lot of snow, and nearly easter. With the beautiful weather we have had, we want to be outside and go skiing for a long time.

Have a nice day. ~Inger

14 kommentarer:

  1. Så morsomme brikker. Og så flink du er som går i gang med sying, men jeg regner med at du koser deg med det.
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Flotte spisebrikker, jeg har selv mønsteret liggende - men så mange andre planer...... Ha ei kreativ uke :-)

    SvarSlett
  3. Disse brikkene er koselige. Du lager veldig mye fint. jeg følger med bloggen din. Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  4. I like your placemats. I also love the designs of Annaka. Nobody has heart of her over here (the Netherlands), I'm going to change that

    SvarSlett
  5. Knallfine brikker!
    Jeg har mønsteret men har ikke fått laget de enda.

    SvarSlett
  6. Skikkelig skjønne brikker, liker så godt AnnaKa's kråker. Ha en fin dag :o)

    SvarSlett
  7. Artige brikker! Regner med at det er omtrent sånn jeg ville se ut hvis jeg skulle driste meg opp på ski igjen etter årevis med kun sko på beina :-)

    SvarSlett
  8. Så skjønne de var, jeg har alltid syntes at disse spisebrikkene er kjempesøte.
    Annaka er så flink til å lage mønster og så er hun norsk!!

    SvarSlett
  9. Så utrolig artige kråkene på ski er!!! Motivet er jo rett så passende for påsken ;-D

    Her er det nå påskeferie og jeg håper vår yngste holder seg frisk og får glede av å skulle på fjellet!

    ha en flott påske :o)

    SvarSlett
  10. Hei!Disse var jo bare herlige.
    God påske!Linda :))

    SvarSlett
  11. Kjempefine spisebrikker. Også var det hyggelig å få hilse på deg på årsmøte:-)).

    SvarSlett
  12. Kjempefine ble de. Vi savnet deg på siste møte. Ønsker deg en strålende påske!

    SvarSlett
  13. Så artige brikker!
    Masse annet fint også, fine stitchmapper!

    SvarSlett

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)