lørdag 19. april 2008

Orange Crush - del 2

Da er jeg endelig ferdig med del to til ornge Crush. Her ser dere alle 4-blokkene jeg fikk, 281 tilsammen. Det var kun bruk for 150 stk. til del 1, så jeg brukte de resterende til del 2. Her skulle det benyttes Easy Angel Ruler, som er en linjal som gjør skjæring til trekanter, meget enkel. Til del 2 skulle vi ha 142 slike blokker som nedenfor. Jeg måtte lage noen flere etter at jeg først hadde sydd trekanten til 4-blokkene.
Jeg er glad jeg er i mål så langt, så blir det en liten pause til del 3 kommer. Jeg vet ennå ikke hva dette skal bli, men stort blir det nok.

6 kommentarer:

  1. Å du er flink, alt ferdeig.

    SvarSlett
  2. Åh sikken et arbejde og sikken en tålmodighed der skal til, men flot bliver der, ha en god søndag

    SvarSlett
  3. Så flotte de ble! *litt misunnelig på deg som er ferdig*
    Jeg "tråkler" videre på mien blokker i morgen, tror jeg :-)

    SvarSlett
  4. Blir spennende å følge med på dette videre. Litt av en jobb :-)

    SvarSlett
  5. Ojsann det va jammen litt av ei samling med lapper...venter spent på resten. For et mot du har...
    Ha det toppers:)

    SvarSlett
  6. Her var det veldig mye fint. Du er så flink til å sy så mye.

    SvarSlett

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)