fredag 13. juli 2012

Ut på tur


Når en skal ut å reise, så må en ha mapper for billetter og pass.
Jeg har prøvd ut 2 forskjellige mønster, av AnnAka og Bente Malm.
IMG_3632IMG_3633
Det blei ei mappe av AnnAka sitt mønster, det falt ikke helt i smak hos ungdommene som skulle ha mappa. 
Da ble det å prøve ut neste mønster som var Bente Malm sitt. 
IMG_3629
Jeg syns personlig at mappa er litt stor, men ungdommen likte denne best p.g.a. de gjennomsiktige lommene inni mappa.
Utepå er det en glidelås-lomme som er fin å legge papirer i.
IMG_3630
Jeg syns stoffet som er utepå er så flott.  Det er et japansk stoff med tegninger av klær, flasker, vesker og eiffel-tårnet.  Samt at det er skrevet litt tekst utenpå, bl.a. Paris og La la la … Kommer rent i feriestemning.
I tillegg har jeg sydd 2 mapper i brune/beige toner som er identisk.  Men med et stoff med postkort og frimerker på.  Fint til å komme i feriestemning av det også.
Ha en riktig fin sommer.

3 kommentarer:

  1. Flotte reisemapper, koselige stoff. Flott veske og mapper nedenfor også!
    God helg!

    SvarSlett
  2. Rålekkert!

    Kjenner jeg får lyst til å lære meg å sy litt mer når jeg ser på det som du har laget.

    SvarSlett
  3. Praktisk med slike mapper, og smaken er som baken, -den er delt;) Fin blogg du har! Jeg har lagt meg til som følger;)

    SvarSlett

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)