torsdag 15. mars 2018

Påskestrikk


Jeg har meldt meg på Påskestrikk2018 hos Vanjastrikk på Facebook.  Mitt garn blir Lett Lopi i disse fargene.  Lys grå er hovedfargen, og de andre to blir til mønsterstrikk.  Blir spennende å se.  En oppgave hver dag, og så skal det være ferdig til påske, tror jeg da. :-)




Og enhver psåestrikk trenger egen prosjektpose.  Jeg måtte bare sy meg denne for å ha påskestrikken i.  Stoffene vant jeg på møte i quiltelaget, og det passet jo så bra til formålet. 




Jeg har ikke hatt noe mønster til denne, men brukt ønsket mål og erfaring for å få denne til.  Den rommer alle garnnøstene, og så får vi se om det holder når arbeidet nærmer seg slutten.  Vil den være stor nok da?  Gleder meg iallefall til å starte årets påskestrikk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)