søndag 11. mai 2014

Vinterlys


er tittelen på dette teppet.  Jeg har vært på log-cabin kurs med AnnAka.  Kurset var delt opp med en kveld pr uke så jeg fikk gjort litt mellom hver gang.  Det skulle være håndapplikasjoner på det, men jeg valgte å applikere det på maskin.  Det er log-cabin i sirklene.  Blei veldig fornøyd med resultatet. 
logcabin

Fordelen med å ha kurset fordelt ut i tid, er jo at en får gjort ganske mye fra kurskompendiet.  Så jeg har flere prosjekt på gang.
IMG_4512
For 4 år siden kjøpte jeg en pakke Fat Quarters på årsmøtet i Vestfold.  Jeg handlet hos Katrines Quiltestue som også hadde mønster.  Blokkene ble sydd når jeg kom hjem, og så ble det liggende.  Glemt ble de også. 
IMG_4477
Men nå er det fullført,  Her ser du litt av baksiden også, jeg syns den er så flott.  Skikkelig sommerlig.

5 kommentarer:

  1. Lekker Nordlys duk! Og det sommerlige teppet er kjempefint. Gleder meg til jeg våger meg til å sy mitt første teppe. :)

    SvarSlett
  2. Så flink du er :) flotte tekstiler, og du tryller frem så mye fint

    SvarSlett
  3. Nydelige farger og blokker, applikasjoner på nordlysteppet! Og flott sommerlig teppe også!

    SvarSlett
  4. Så flink du er, flotte tepper.
    Ha en fin 17. mai feiring!

    SvarSlett

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)