lørdag 24. januar 2009

Utfordring

Jeg er blitt utfordret av Merete og Nissestien. Jeg får prøve å svare etter beste evne.

4 favorittprogram på tv:
  • Nytt på Nytt
  • Krimfilmer, spesielt engelske
  • Nyheter
  • Schrødingers katt
4 ting eg gjorde i går:
  • Var på jobb
  • Sydde lukkekanter til den store gullmedaljen
  • Så på TV
  • En aldri så liten handlerunde ble det også tid til

4 ting jeg ser fram til:

  • Våren med deilige fridager
  • Sommeren med fine båtturer
  • Bringe litt mer tid sammen med mine
  • Vårt sølvbryllup i august (hvor er årene blitt av da...?)
4 favorittrestauranter:
  • Emmas Drømmekjøkken i Tromsø. Den er bare helt fantastisk. Nydelig mat og kjempegod service.
  • Arctandria Mat og Vinhus i Tromsø (Skarven). En aldeles flott fiskerestaurant med litt rustikk miljø.
Går skjelden på restaurant. Som oftest er det bare når vi er ute på reise. Men det hender fra tid til annen at jeg er innom disse to.

4 ting på ønskelista:

  • God tid til å få brukt syrommet mitt
  • At det går greit med mine barn
  • Sier ikke nei takk til en gevinst av en viss størrelse *lol
  • At alle igjen får bedre økonomiske tider enn det som er nå
Da sender jeg utfordringen videre til:

1 kommentar:

  1. Takk for utfordringen..
    Det ligger en award til deg på bloggen min!

    SvarSlett

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)