torsdag 1. januar 2009

Pose til kakeformer

Jeg har sydd meg en pose til pepperkakeformene. Broderiet på forsiden har jeg hentet i bloggen til Abyquilt. Mai Britt la ut et flott gratismønster før jul, og dette har utrolig mange muligheter.

Jeg har stitchet hjertet denne gangen istedet for å applikere det. Tektsten God Jul er også byttet ut med "Juleduft". Synes det passer godt i forhold til innholdet. Det blir jo god lukt av jul i huset når pepperkakene bakes.

For å pynte litt ekstra på posen når den står på kjøkkenbenken, er det festet en kakeform i sløyfen. Den blir lagt nedi posen når dette pakkes bort sammen med adventspynten. (Må jo få formene fram til neste advent *smile*)

Ellers så vil jeg ønske alle som er innom bloggen min et riktig godt nytt år. Blir spennende å se hva 2009 vil bringe.

17 kommentarer:

  1. Flott og praktisk pose! Det er jo nesten synd at alt det flotte som blir laget til jul bare får se dagens lys noen korte uker hvert år. Men, men ... vi setter gjerne mer pris på det i flere år fremover!
    Ha et godt og kreativt nytt år!

    SvarSlett
  2. Så fin pose:-) Elsker alt med hjerter jeg.:-) Mye flott du lager....og kjempe fin blogg

    SvarSlett
  3. Å, den var fin. Et nydelig broderi som det sikkert er koselig å lage. Poser av alle slag er artige gaver også.
    Godt nyttår til deg:)

    SvarSlett
  4. For en fantastisk flott ide.
    Det tror jeg jammen at jeg skal lage til mine pepperkakeformer.
    Kjempefin!, smart å endre på teksten. Du er kreativ du!

    SvarSlett
  5. Å, så fin denne var. Mine pepperkakeformer ligger i en slitt plastpose...Mye koseligere dette ja. Ble ekstra fint med hjerte-stitcheriet på.
    Ønsker deg et riktig godt nytt år!

    SvarSlett
  6. Godt Nyttår!Flott pose til kakeformene.God helg!
    Hilsen Linda :))

    SvarSlett
  7. Nyyyydelig...., blir så inspirert av det du lager..., nesten så jeg må ile opp på hobbyrommet for å sy... :O)

    Godt nytt år!

    xoxo

    SvarSlett
  8. Så lurt! Mine ligger i en vanlig plastpose de. Tror jammen jeg skal sy meg en slik pose innen neste jul.

    SvarSlett
  9. Kanskje min plastpose byttes ut også. Den var nydelig.

    SvarSlett
  10. Så fin den var den posen din.Praktisk med slike små poser.

    SvarSlett
  11. Godt nytt år til deg, Inger!

    SvarSlett
  12. En fantastisk flott pose til pepperkakeformene...
    Godt Nyttår til deg også!

    SvarSlett
  13. Flott pose og en fin gave-ide!
    Ønsker deg et godt, kreativt nytt år!

    SvarSlett
  14. Så søt den var. Og et kjempefint julegavetips. Så mye flott du lager, nå fikk jeg jammen lyst til å ta frem symaskinen min igjen jeg også.
    Ønsker deg et Godt Nyttår

    SvarSlett
  15. Godt Nyttår! Så smart en pose du laga av mønsteret! Den ble kjempefin! Du lager alltid så masse fint!

    SvarSlett
  16. Kjempefin pose til formene.
    Tror jeg må lage noen sånne, kjekke venninne gaver.

    SvarSlett
  17. Koselig pose du har laget, og smart å lage den til pepperkakeformer.

    SvarSlett

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)