torsdag 22. januar 2009

Flere Awarder

I løpet av de siste ukene har jeg fått noen awarder/utmerkelser. Disse vil jeg gjerne dele med dere som er innom bloggen.

Denne utmerkelsen fikk jeg fra Hallingjenta.

Teksten som følger denne awarden er:

“Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold!
Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner.
De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse.
Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet,
vil enda flere vennskap ha forplantet seg.
Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!

Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye.
Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres”.

Den neste utmerkelsen fikk jeg fra Ruth@ like før jul.

Veldig koselig, takk skal du ha.

Den neste utmerkelsen fikk jeg fra Anne-Marie, Syglad, Lappequri og Anne-Grethe.


Regler for denne awarden er:
1. Vinneren kan kopiere denne logogen til hans/hennes side.
2. Lag en link til han/henne du fikk awarden fra.
3. Nominer minst 7 andre blogger.
4. Lag linker til disse bloggene på bloggen din.
5. Legg igjen beskjed på bloggene til de nominerte.


Nå har det seg slik at når noen awarder blir delt ut, så sprer dette seg i bloggverdenen med en veldig hastighet. Veldig mange har fått utmerkelser allerede, og noen har ikke. Jeg syns alltid det er vanskelig å utpeke noen spesielle, så disse deler jeg med dere alle som er innom idag.

Ta en eller flere med deg om du ønsker. Ha en riktig så fin dag alle sammen.




1 kommentar:

  1. Heia. Det ligger en urfordring til deg i bloggen min.

    God helg!!!!

    SvarSlett

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)