onsdag 12. september 2007

Toalettmappe eller hva?


har vært på biblioteket og lånt meg bok av Lise Bergene, "Stort og smått". Har sett i mange blogger at det har vært sydd en del av disse bløte syboksene eller toalettmappene, og tenkte at jeg også skulle prøve dette.

I all iver etter å bli ferdig, har jeg nok ikke tenkt nok over målene, og istedet for en toalettmappe har jeg fått et pennal som rommer maaaaange tusjer. Dvs. at det er kort og vidt, og det vil i hovedsak være tusjer som er kort nok til å gå ned i denne. I tillegg glemte jeg hempene. De ligger igjen på sybordet. Ja, ja. Bedre lykke neste gang, sier nå jeg. Var nok mest ivrig etter å teste ut det nye syrommet mitt. Skal lage en liten billedreportasje til helga.

2 kommentarer:

  1. Av og til blir det bare sånn, men så lærer en jo av det. Gleder meg til å se bilder av syrommet.
    God helg!

    SvarSlett
  2. Nei, men du, denne ble da fin den! Sånne sybokser er det alltid bruk for i alle slags størrelser og fasonger.
    Gleder meg til å få se bilder fra syrommet ditt!

    SvarSlett

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)