tirsdag 18. september 2007

Flere "bokser"

Disse boksene var virkelig enkle å sy. Jeg tror jeg er blitt "hekta" :o)


Denne boksen har et mål på 12"x12" før glidelås syes i. Hovedfargen er brun, som er månedens farge. Det går fint et lite strikketøy opp i denne. Tror nok at en boks med mål 13"x14" vil bli passelig romslig til et større strikketøy. Da må det største målet være omkretsen.


Disse boksene ble klippet til samtidig som de to som er presentert tidligere. Av to stk. 30-cm-biter fikk jeg 4 bokser hvor mål før glidelås er 10"x12". Da er også baksidestoffet iberegnet.

Alle disse boksene havner i gavesekken.

1 kommentar:

  1. Fine bokse at putte i gavesækken, de vil da glæde modtagerne, specielt den i brune farver kan jeg godt lide, det er rigtige efterårsfarver og de farver som jeg bruger meget.

    SvarSlett

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)