onsdag 24. februar 2021

Nye utfordringer og nytt blogginnlegg


Det er snart to år siden mitt forrige blogginnlegg.  Det har vært godt med en pause.  Jeg har meldt meg på Opam2021, som betyr at jeg skal få ferdig minimum en ufo pr måned.  Det betyr at jeg iallefall blir å blogge litt dette året.  Det kjennes litt godt, for jeg må innrømme at jeg av og til har savnet bloggingen.

Bildet over er av det prosjektet som har hatt prioritet nå i februar.  Det er et babyteppe "Puslespill" designet av AnnAka tilbake i 2012.  Var virkelig på tide å få det ferdig.


Bildet viser detaljer av en blokk.  Puslebitene er applikert på bakgrunnen.



Bildet er tatt ute i "blåtimen", så derfor blir det litt mørkere enn det egentig er.  Dette skal være presang til et barn som fødes til våren.  Håper mottaker blir fornøyd.





1 kommentar:

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)