søndag 31. mars 2019

Diva Wallet og litt feriestrikk


Da ble denne omsider ferdig.  Har hatt mønster og lås liggende veldig lenge, men var litt usikker på om jeg ville få det til.  Jeg hadde også kjøpt kork tidligere, men den var på mystisk vis blitt borte, så da måtte det kjøpes inn ny.

Det var en fin størrelse på mappen, og jeg tror jeg må få tak i en ny lås for å prøve en gang til.  Her ser det ut for at det burde vært vatt inni mappen, da materialet ble litt løst inni låsen,  Får håpe at det holder.
 Kork var et veldig flott materiale å jobbe med, så jeg må nok prøve noen flere prosjekter.

I ferien hadde jeg med meg 2 nøster garn som ble omgjort til sokker.  Disse fikk min mann, og han var fornøyd med å få litt påfyll.

 Begge parene er strikket av et selvstripende garn.  Det ene 6-tråds og det andre i 4-tråds sokkegarn fra Regia.




1 kommentar:

  1. Nydelig mappe har du laget. Deilig var stoffen og kork.
    Ha du kjøpt i internett / www ?
    Jeg er i gang med sy også. Stor glede.
    Fine sokker, du kan ikke ha nok :-) Jeg liker hjemmelaget.
    God uke. Hilsen fra Viola

    SvarSlett

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)