tirsdag 24. april 2018

Mine siste sømprosjekter


I helgen var jeg på sytreff sammen med andre likesinnede.  Hovedprosjektet var denne reisevesken.  Jeg kjøpte mønster fra Bente Malm Design i fjor, et onlinekurs hun kjører.  Jeg fikk ikke startet da, så da ble dette mitt hovedprosjekt under sytreffet. Jeg ble veldig fornøyd med veska, og får nok testet den ut på ferieturen i mai.
 


Jeg hadde også mønster og innsats til denne lille bosskurven.  Mønsteret heter Pop up, og er sammenleggbar.  Designer er Fat Quarter Gipsy design.  Det finnes større modeller også, og jeg håper å få sydd det ferdig i løpet av sommeren.  Stoffet jeg har brukt er et Tula Pink stoff jeg hadde liggende.  Kjekt å få brukt noe av dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)