mandag 26. februar 2018

Litt strikkerier.

Jeg har meldt meg på en vottealong på Facebook.  Heter Vottedille 2018, og vi vil få tilgang til 5 mønster for denne gruppen.  Dette er første par ut, og i mars kommer det et nytt mønster.  Jeg skal kun bruke fra garnlager, så får vi se hvor langt jeg kommer.



Dette er en liten babylue.  Mønster fra Sandnes Garn.  Mønsteret har både skjerf, votter og lue.  Jeg har også strikket skjerfet nedenfor fra dette mønsteret.  Det er et smetteskjerf som jeg syns var veldig kjekt da mine barn var små.



Jeg har også strikket et par miniselbu, som jeg fant mønster på her. De syns jeg var veldig søte, så de måtte jeg bare lage.  Alt er strikket av lagergarn, og havner i gavekassen.

2 kommentarer:

  1. Det var kjempefine votter. Jeg er også i "votte-produksjonen" denne våren. De søte små miniselbu'ene var en god ide for restekurven.

    SvarSlett
  2. Vakker votter. Flott var mønsteret, jeg liker.
    Jeg har i gang. Jeg liker å strikke votter.
    Nydelig babylue og miniselbu.
    Så vi vil se flere votter... fantastisk. Gleder meg.
    God kveld. Hilsen fra Viola

    SvarSlett

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)