tirsdag 14. juni 2016

Toalettmapper og strikketøybager


Da er sommerens produksjon i gang.  Jeg har laget en del strikketøybager, eller kanskje det heter prosjektbager.  Disse har jeg lagt ut til salgs på min salgsblogg.


 

Mappene er sydd i 100% bomull og foret.  Det er ikke vatt i disse, da det er ønskelig at de skal være lette og ikke ta så stor plass når de ikke er i bruk.

2 totalettmapper av modellen UniSex fra Myquilt 4/2015 ble det også.  Dette er en modell som jeg likte veldig godt, så da tror jeg at den blir sydd i flere varianter.

2 kommentarer:

  1. Kjekke og fine mapper. Det blir liksom aldri nok av disse.

    SvarSlett
  2. Disse mappene var flotte, fin størrelse også. Spesielt de minste, som er lsik at man kan få plass til dem oppe en annen veske også.
    Lenge siden jeg har tittet innom bloggen din, men jeg har link til deg på min egen blogg...som jeg har hatt fri fra i flere år nå, men tenker på om jeg skal starte opp igjen!
    Ønsker deg fine sommerdager med mange puslerier!

    SvarSlett

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)