fredag 29. mai 2015

Ny sommerduk til salongen


Da AnnAka kom med nye mønster i forrige måne, så måtte jeg bare kjøpe de.  Flotte puter med stitchery og nydelige brikker ved bruk av 10-gr linjal.  Jeg har på denne duken kombinert de to mønstrene.  Stitcheriet til den ene puta er her brukt som midtparti på duken, og så er teknikken med bruk av linjalen overført til denne duken.


Jeg syns dette broderiet er så flott, så jeg har tegnet opp flere motiv som sommerarbeid  Hvor de ender til slutt, ja det får tiden vise.  Stoffene jeg har brukt i duken, er nesten de samme som er brukt i originalmønsteret  Blått og beige ilag er bare så flott. Ha en rikig fin mai-helg.

1 kommentar:

  1. Så flott. Enig med deg i at det blomstermønster er kjempefint. Fargene er også veldig delikate.
    Ha en fortsatt fin helg.

    SvarSlett

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)