tirsdag 22. januar 2013

Årets første sømprosjekt

IMG_3937

Etter en grundig rydding på syrommet har jeg nå fått god plass rundt symaskinen.  Det igjen gir større syglede, og jeg har fått sydd noen brikker som jeg lenge har planlagt.   Mønsteret jeg har brukt er designet AnnAka, og er hentet fra QM nr. 3/2012

IMG_3950

Av restene har jeg også fått sydd noen mug rugs.  Dette var veldig greie brikker å sy.  Og jeg syns de var veldig dekorative.  Disse skal være en presang, så jeg tror jeg må sy noen til meg selv også.

Strikkekoppen på bildet var en julegave som jeg ble veldig begeistret for. 

7 kommentarer:

  1. Årh, hvor er dine brikker og mug rugs blevet fine :-). Jeg blev også forelsket i det mønster, da jeg så det, men har desværre ikke fået syet det endnu.

    SvarSlett
  2. Det er bære så friskt med de blomstene. Nydelig arbeid, og god idé med mugg rug i samme stil. Ha ei fin uke

    SvarSlett
  3. Kjekt å være klar til sommeren! Friske og fine farger, og nydelig quilting! Disse vil lyse opp på bordet, selv på en gråværsdag!

    SvarSlett
  4. Herlige brikker, blir glad av å se på dem, koselige mug rug også:)

    SvarSlett
  5. They are so lovely! :)
    www.quiltworld2.blogspot.com
    Hugs, Ulla

    SvarSlett
  6. Utrolig stilig å bruke dem til Mug rugs også ;o)Takk for fine bilder og tips

    SvarSlett

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)