tirsdag 27. april 2021

Behov for nytt syrom?

 

Den siste tiden har jeg hatt behov for bedre plass når jeg ønsker å sy.  Jeg har hatt et smalt trangt rom som til tider har vært overfylt.  Det er i underkant av 7 kvm og for å ha plass til at det vi som sydamer ser nytte i, så har det bygd seg opp et behov for bedre plass.



Dette bildet er tatt fra døren og inn til syrommet.  Jeg har forsiktig startet nedpakking, men det er fortsatt en del som gjenstår.



Her er bilde av motsatt veg.  I enden under vindu er skjærebordet mitt.  Litt lite, men det duger.  Jeg skulle nok ønske at det kunne vært litt større.

Naborommet til dette er større, og har vært min datters soverom.  Hun er flyttet ut, og det har fram til nå fungert som fjernlager og strykerom.  Har nok blitt samlet en del "rot" her også, som fotjener å komme i et system.

Vi må nok i gang med litt oppussing.  Er ca 20 år siden det var gjort noe med disse rommene sist.


Må nok malene veggene, og jeg tror det blir nytt gulv med gulvvarme i.  Må tenke nøye over planløsningen, men håper og tror det blir bedre enn slik det var.

Jeg vil komme med en oppdatering når rommene er ferdig.  Vi runder nok mai måned for å få alt på plass.

Fort. følger.

1 kommentar:

  1. Ja, her skal det bli sying. Alltid kjekt å ta en runde med gjennomgang av det man har. Skal bli kjekt å treffe deg også etterhvert.

    SvarSlett

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)