lørdag 26. mai 2018

Blått i lange baner



Da er vil tilbake fra ferie, og jeg får endelig litt tid til å ta bilder.  Dette settet ble ferdig like før vi reiste, og istedet for en lang løper, så ble det to putetrekk og en brikke.  Alle stoffene er fra grunge-serien, og fargene er fint avstemte.  Mønster og stoff kjøpt på Katrines Quiltestue like før jul.



Jeg har også vært så heldig å få lov til å teststrikke et sjal for Ninapetrina.  Jeg gjorde det litt mindre enn oppskriften, noe jeg ikke burde gjort.  Det ble ikke så stort som jeg trodde når jeg strikket på det.  Mønsteret har vakker fletting på kanten, som bølger på et hav.  Er nok derfor det har fått navnet hav.  Hvis du er interessert, så kan du finn mønster på Ravelry.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)