søndag 6. desember 2015

Veskekurver



I løpet av de siste dagene har jeg vært opptatt av å sy veskekurven.  Noen blir med på jobb, og noen blir presanger.

Disse er sydd i originalstørrelsen, dvs. når jeg endelig fikk riktig størrelse på mønster.  Utskrift fra PDF er ikke alltid like enkelt. :-)  Men 6 vesker ble det.  Tror jeg må sy noen til før jeg gir meg. :-)



Idag fikk jeg gave fra min datter.  Denne boken er bare helt fantastisk, og jeg ser mange kofter som jeg ønsker å strikke.  Men i første omgang er det flott å bare kunne se på bildene.  Den første boken fikk jeg forrige bursdag, så både ønskene var enkle å få oppfylt. :-)

Han riktig fin uke alle sammen.

3 kommentarer:

  1. Veskekurver var ikke dumt! Veldig fine!

    Så gøy at du fikk den boken, mange flotte nye kofter i den. Og gratulerer med dagen! :)

    SvarSlett
  2. Så flotte og kjekke veskekurver du har sydd! Har sydd jeg også, veldig kjekt ! kofteboka har jeg også, vanskelig å bestemme seg for hva en skal strikke!

    SvarSlett

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)