torsdag 25. juni 2015

Bionic Gear Bag


Denne bagen har jeg pusla litt med i det siste.  Den er veldig lik Sew together bag, men noe større. 


Som dere ser så er det mange rom innvendig , og det er plass til noen større duppeditter enn i den andre modellen.  Jeg blir ikke enig med meg selv om dette er en praktisk veske, eller om den bare er imponerende fordi det er så mange "gjemmesteder".  Den må vel prøves ut når sommeren er slutt.

Mønsteret har jeg kjøpt fra Craftsy.com og det er på engelsk.  Men forklaringene var ok med mange bilder underveis så det er overkommelig.

1 kommentar:

  1. Jeg elsker vesker med mange rom, så denne var jo helt perfekt. Det gjelder bare å huske hva man har puttet hvor, hehe. Ellers kan det jo bli litt av et prosjekt å finne igjen bilnøklene eller lommeboken.

    SvarSlett

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)