søndag 29. mars 2015

Kursvesker fra AnnAka


Nå i mars har jeg gått på veskekurs med AnnAka.  Der har vi lært å bruke krympestoff, og fikk mønster på flere veskemodeller.  Jeg valgte å sy dette nettet med skulderreimer, men jeg må nok prøve noen av de andre også før det blir sommer.  Jeg var veldig fornøyd, men beklageligvis så fikk jeg bare med meg en av tre kurskvelder.



Dette handlenettet er fra en workshop holdt på årsmøtet i NQF forrige helg.  Det er en egen oppbevaringspose til dette nettet, pyntet med cramshell på yttersiden.  Den har jeg ikke gjort ferdig, det får bli senere.

Nå er det å gjøre seg klar til påskeferie med litt sol og varme.


Ønsker dere alle en riktig god påske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)