mandag 5. november 2012

Strikka teppe

 
Dette teppet har vært en del av mitt arbeid nå i høst.  Det er ikke så mange maskene, men med tykke pinner og tykt garn så blir det litt størrelse på det allikevel.
Jeg tør nesten å påstå at det er mye mer krevende å strikke dette, enn de store firkantsjalene jeg har strikka litt av.  Utfordringa er nok vekta av arbeidet når en holder på.
umaro
Jeg er litt uskkker på hva som skjer med dette.  Jeg skal ta det med meg på julemesse, og hvis det melder seg en kjøper så blir det solgt.  Det andre alternativet er at det blir en julegave.
Ha en fortsatt fin uke.  Her er jeg i ferdigstillermodus Smilefjes Dvs at mye er påbegynt i høst, så nå er tiden for å få ting avsluttet.

Mønsteret heter Umaro og designer er Jaret Flood.  Ferdig mål er 130 x 185 cm.

3 kommentarer:

  1. Så nydelig et teppe du har strikka! Dette vil nok varme godt.

    SvarSlett
  2. Nydelig teppedet blir nok solgt:)

    SvarSlett
  3. Alldeles nydelig teppe! Ha en fin uke hos deg!

    SvarSlett

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)