søndag 7. oktober 2012

Til makeup

Disse mappene er sydd etter mønster av AnnAka.  Jeg har hatt mønsteret liggende siden det ble utgitt, men har ikke prøvd det før nå.  Jeg ble så inspirert av Anne Grethe sine fargerike stoffer at jeg måtte finne fram noen stoffer jeg også.
scooter
Resultatet ble 4 mapper med scootere på og 3 mapper med hus på.  Alle i flotte gode farger.  Hver mappe har fått perleanheng i glidelåsen i farger som passer til mappene.
hus
Alle disse mappene blir med meg på julemesser i november.  Kjekt med litt nytt også. Smilefjes


 

6 kommentarer:

  1. Kjempefine! De får nok bein å å på på messe.

    SvarSlett
  2. "Hus-stoffer" er alltid koselig motiv. Veldig fine. Disse får du solgt!

    SvarSlett
  3. Så fine mapper du har sydd! Glade stoffer :-)

    SvarSlett
  4. KJempe fine make up mapper.
    Jeg er svak for Vespa og må si at jeg gjerne kunne tenkt meg litt av det stoffet :)

    God uke til deg !

    SvarSlett
  5. Så fine mapper du har sydd :-) Hvilket av AnnAKa sine mønstre har du brukt?

    SvarSlett

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)