fredag 20. november 2009

Adventsløpere / Advent tablerunners


Disse løperne startet jeg på i fjor.

PB110005

Alle blokkene lå ferdig sydd i en eske, men der stoppet det. Jeg fant disse fram, og av disse fikk jeg en løper lik mønsteret, en litt smalere løper og 2 brikker.

PB110004

Fortsatt har jeg toppen til en stor løper igjen å quilte, kanskje blir jeg ferdig med den før jul. :-) Mønsteret sto i QM før jul i fjor, og er designet av AnnAka.

These runners I startet to sew a year ago. I found the blocks in a box, and I had to finish it. I had made many blocks, and I got one tablerunner like the pattern, one tablerunner a bit samller and two tableclothes without the hearts. The pattern is from a Norwegian designer, AnnAka.

~Inger

8 kommentarer:

  1. Flotte løpara og brikker du har laga!
    Kjekt å kunne ta fram ferdige blokker og gå igang, då er nesten halve jobben gjort på førehand.

    Ha ei fin helg.

    SvarSlett
  2. Så flotte løpere og brikker du har laget!

    SvarSlett
  3. Desse løparane er kjempefine. Eg sydde den smale varianten i fjor.

    SvarSlett
  4. Flotte løbere og brikker du har lavet, og adventkalenderen hvor er den fin, så meget at kikke på i din blog, kan se det er længe siden jeg har været her forbi. Ha en god weekend.

    SvarSlett
  5. Nydelig adventsduk og brikker. Lykke til i denne hærlige før-juls-tia

    SvarSlett
  6. Så mye fint du har laget. Håper du hadde godt salg på julemessa.
    Spennende å være med på slike messer. Hektiske dager før en skal avsted,forventning,planlegging av utstillingen osv. Et riktig hyggelig avbrekk i hverdagen.
    Neste søndag skal jeg prøve å selge vevnadene mine på julemesse.
    Gleder meg.

    SvarSlett
  7. Your lila Tablerunner is so beautyful.Have a good Day Antje

    SvarSlett

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)