søndag 4. oktober 2009

Pay it forward

Pay it forward er en fantastisk film, som virkelig gjør inntrykk.

En ungdomsskoleklasse får en utfordring av sin lærer i samfunnsfag. Hver enkelt elev skal komme opp med forslag som kan gjøre verden til et bedre sted å være. En av elevene, Haley får en ide som etterhvert blir en bevegelse. Ved å gjøre noe virkelig stort for 3 mennesker, som ikke kan hjelpe seg selv, må hver av de igjen hjelpe 3 andre...Pay it forward, på norsk gi det videre.

.

Det er fra denne filmen ideen har kommet om å gjøre noe lignende i blogglandia.

Jeg har meldt meg på P.I.F hos Blåbærtua. Innen ett år vil jeg motta en gave fra henne.

Som takk må jeg sende noe hjemmelaget videre til de 3 første som legger igjen en kommentar på dette innlegget, med et ønske om å delta.

For å delta må du ha en blogg, skrive noen ord om dette, og hvilke regler som gjelder. I tillegg skal du legge ut bilder av det du sender og mottar.

Innen 365 dager må du sende noe til 3 andre.

Jeg vet ikke hva jeg kommer til å sende, eller når, men har du lyst til å være med er det bare til å si ifra..

Ha ei riktig fin uke.

1 kommentar:

  1. Jeg har lyst til å være med på dette. Jeg leste om det hos en annen blogger men kom for sent til å bli med. Jeg håper jeg kan bli med hos deg :o)

    SvarSlett

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)