Faner

torsdag 19. februar 2009

Sting for sting 2008 - WISP finished

Da var hovedprosjektet av Sting for Sting 2008 ferdig. Hos meg ble det en duk. Jeg ville tidlig lage en duk, og var bestemt for å gå igang med det på vårparten. Men det stoppet litt opp fordi jeg ikke helt fant ut hvordan jeg skulle løse midtpartiet.

Begynte etterhvert til å planlegge et veggteppe, men jeg hadde liksom ikke noen plasser å ha det. Synd å lage noe som bare ble liggende.

Så hadde det seg slik at det på Hobbyboden er en utfordring med å lage en blokk hver måned. Jeg startet på denne blokka, og med litt mål og beregning så hadde jeg plutselig nøkkelen jeg trengte for å få sydd en duk.

Jeg ble veldig fornøyd med dette, og de vitale mål på duken er ca. 90 x 90 cm. Alle motivene er stichet med Lene's silketråd.

Og tusen takk Merete for at du dro dette prosjektet i gang, og takk til alle som har bidratt til et veldig spennende prosjekt.

Finally I am finished with this project. It startet in December 2007 with one stichery, and then a new one every month until there were 12 stitcheries. I have used some time planning how to put this together, and at last I ended up with a tablecloth.

I am very satisfied with the result, and look forward to use it on the gardentable in summertime.