mandag 5. januar 2009

One Project a month-challenge

May Britt og Kris har startet denne utfordringen. Den går ut på å gjøre ferdig et prosjekt pr måned. Det kan være uferdige arbeider en har liggende, kit som er kjøpt inn men ikke startet på, eller bruk av innkjøpte mønster som bare har blitt liggende.

Ja her er det mange muligheter. Har litt (en del) liggende som ikke er ferdig, og for ikke å snakke om alle de kit og mønster som jeg ikke har fått begynt på. Ja det skal ikke mangle på muligheter for prosjekter. Tror det er mange av oss som har det på denne måten, og jeg er veldig glad for at noen trekker i trådene for å få oss litt mer organisert. *smile.

1 kommentar:

  1. Lykke til !! Jeg skulle gjerne ha vært med men jeg tror det blir litt mye. Jeg kommer heller sterkere tilbake en annen gang.
    Ha en flott uke!!

    SvarSlett

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)