onsdag 5. november 2008

Løper med byhanen

Toppen til denne løperen har jeg hatt liggende en stund. Endelig fikk jeg quiltet og applikert den ferdig. Det er samme mønster som spisebrikkene "Den stolte Byhanen" designet av AnnaKa. Mønsteret sto i QM tidlig dette året. Ideen til løperen fikk jeg av Anne Grethe.


Det er litt vanskelig å ta bilde av en løper, så derfor legger jeg også ved et bilde av hanen.
Er den ikke staselig?

Ellers går det unna i mye forskjellig søm, og det å klare å ferdigstille det jeg har startet på. Ha en riktig fin uke alle sammen.

7 kommentarer:

  1. Staselig hane på flott løper!

    SvarSlett
  2. Det var en artig løper....!

    SvarSlett
  3. Inger, wow, your table runner is just so nice...

    SvarSlett
  4. Den løperen ble bare så lekker, jeg har spisebrikkene liggenede i ufo-kassen min, uff, men nå ble jeg inspirert til å grave de opp....

    SvarSlett
  5. Kjempestilig løper....
    Ønsker deg en flott helg!

    SvarSlett
  6. Den løperen var superfin. Har selv hatt lyst å sy byhane spisebrikker, men jeg bodde utenlands da det bladet var i salg... så jeg har ikke mønster. Jeg får finne på noe annet å sy.

    Du har utrolig mye fint her på siden din forresten.

    SvarSlett
  7. Så meget fint du har fået lavet siden jeg sidst kikkede, flot løber med byhanerne, ha en fin weekend.

    SvarSlett

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)