torsdag 16. oktober 2008

Nye sminkepunger

Disse to sminkepungene sydde jeg nå på sensommeren. De er sydd av en dongeribukse jeg ikke brukte. Det var flotte roser i stoffet, og det var nok derfor den ikke ble brukt i det hele tatt. Et nokså impulsivt kjøp for et par år siden.

Har brukt stoffer fra serien Strawberry and Limonade som for og til lukkekant. Har litt av dette stoffet, og synes det er veldig sommerlig og friskt i fargene.

Så det ene benet på buksa ble disse, da gjenstår det å finne ut hva jeg skal benytte det andre benet til da. Kanskje en veske eller en større toalettmappe... vi får se.

7 kommentarer:

  1. Kjempefine sminkepunger. Likte så godt fargene du har brukt.

    SvarSlett
  2. Kjempe søte:-) Man får liksom bedre samvittighet når man kan gjøre som du gjenbruk:-)
    Ha ei fin og kreativ uke

    SvarSlett
  3. Gjennbruk, jeg tar av meg hatten for de som klarer det. Sminkepungene er kjempeflotte, lekkert stoff både inni og utenpå.

    SvarSlett
  4. De ble kjempesøte, gøy med slike små sminkepunger som en kan ha i veskes.
    Ha en god helg :-p

    SvarSlett
  5. Herlige farger :) Nydelig arbeid! Tusen takk for koselig hilsen i min blogg =)

    SvarSlett
  6. Veldig søte sminkepunger. Flott dongeristoff og friske fòrstoffer. Ønsker deg ei flott helg!

    SvarSlett
  7. Flotte toalettpunger du har laget, synd du ødela olabuksene...

    SvarSlett

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)