mandag 1. september 2008

Nytt penal til skolestart. / New pencil case

For 2 uker siden begynte min datter på ungdomsskolen. I den forbindelse hadde hun ønsket seg nytt pennal. Dette var klart i forrige uke.

2 weeks ago my doughter startet on secondary modern school. She wanted to have a new pencil case. I had to make one for her, and it was ready last week.

Hun hadde klare meninger om hvordan det skulle være, så dette var ikke så raskt levert. Det skulle være et rosa hjerte på lys bunn, med perler og paljetter. Pennalet skulle være sort.

She had her own opinion on how it should be, so I used a bit longer time than usual. It should be a pink heart on white fabric. She also wanted beads on the heart, and the pencil case should be black.
Hun satt til og med å fulgte med når jeg sydde på perlene, slik at de ble riktig plassert. *smile*

She even sat beside me when I was decorating with beads, so she could see if I made any mistake. *lol.

9 kommentarer:

  1. En kvalitetsbevisst ung dame!

    Jeg er overbevist om at klassevenninnene er dø'misunnelige!

    SvarSlett
  2. De er virkelig skjønne de små damene...
    Flott penal med flotte perler på. Mamma'n har gjordt e flott jobb!!

    SvarSlett
  3. Kjempe søtt:-) Vil tro det er flere som vil ha:-)
    Ha ei fin og kreativ uke

    SvarSlett
  4. Heldig er hun som har fått et slikt penal. Ha en fin uke.

    SvarSlett
  5. Jenter med "bein i nesen" liker vi. Det perlepyntede hjertet på penalet ble virkelig flott!

    SvarSlett
  6. Så mange fine sager du har lavet den sidste tid, glæder mig til at se hvad du får lavet på kursus, har ikke rigtig nogen ide om hvad jeg kan bruge mine paintstik til, men jeg måtte bare have dem med hjem.

    SvarSlett
  7. Kjempestilig penal! Det er det nok mange jenter i klassen som misunner henne, tenker jeg. :)

    SvarSlett
  8. Så flott med perler som pynt.Nydelige farger på trekkene,mye flott på bloggen din:)

    SvarSlett
  9. Kjempeflott penal. Liker ALT..., fargene, applikasjoen, perlene.... :O)


    Ha en flott og kreativ weekend!

    SvarSlett

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)