onsdag 18. juni 2008

You make my day

Denne utmerkelsen har jeg fått fra Suzie. Den setter jeg veldig stor pris på. Selv om jeg ikke blogger på engelsk, så viser dette at hun allikevel liker det jeg holder på med.

Meningen er at man skal gi denne videre til 5 personer. Det enkleste er å la den gå videre til alle som er innom bloggen. Det er ganske mange slike utmerkelser som pågår i bloglandia akkurat nå. Men denne gangen skal jeg gjøre et unntak.

De jeg ønsker å utnevne er følgende personer:

Anne-Grethe, for sin kreativitet og nydelige arbeider. Hennes søster, Mona, som også gjør et veldig nydelig arbeid. Begge er i samme quiltelag som meg. Blåbærtua, for alle sine flotte vesker og til Haldis som har gått i gang med alle Dear Jane-blokkene.

Til slutt vil jeg gi denne prisen til alle dere som er innom bloggen som også fortjener den. Ved å legge igjen en kommentar, tar jeg alltid en titt tilbake på bloggen. Da oppdager jeg til stadighet noe nytt.

1 kommentar:

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)