torsdag 12. juni 2008

Å leke med striper

Hanne har laget en utfordring for sommeren. Oppgaven går ut på å leke med 2,5" brede striper. Det kan være en Jelly Roll, eller striper som du selv kutter.

Det kan også suppleres med kvadrater innimellom, men arbeidet må bære preg av at det arbeides med 2,5" striper.Jeg har to stk. Jelly Rolls liggende. Hvilken av disse det blir, eller om det blir begge, det vet jeg ikke.

De jeg har er følgende:
1. Roman Holiday - som bærer preg av å være julestoffer (har ikke åpnet den)
2. Monkey'n Around - som bærer preg av å være barnestoffer (har ikke åpnet denne heller)

Begge er fra Moda.

Jeg må nok finne noen andre stoffer og supplere med, så valget faller nok på den rullen hvor jeg kan benytte stoffer fra mitt lager.

Det er også laget en knapp for denne utfordringen, og den er laget av Kim. Ta en titt inn til Hanne og meld deg på. Jeg synes det er litt flott med slike utfordringer, spesielt hvis en ikke vet hva en skal ta fatt på.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)