fredag 11. april 2008

Pay it forward


Jeg har sett Pay it forward på så mange blogger, men har ikke kunnet tegnet meg på fordi det har vært fulltegnet. Denne fikk jeg meldt meg på hos Gullklumpen.
*
Pay it forward baserer seg på konseptet fra filmen “Pay it Forward” .
*
Her kommer så reglene for Pay It Forward, de er ganske enkle. Alle kan være med, kun 3 krav skal oppfylles :
*
1. Du skal ha egen blogg, så du også kan spre budskapet.
*
2. Du skal ha lysten til å glede andre.

*
3. Du skal sende dine egne 3 hjemmelagede gaver avsted innen de neste 365 dagene.

*
De første 3, som skriver til meg på dette innlegget, blir de som innen ett år, får tilsendt en hjemmelaget gave fra meg! Jeg vet ikke hva gaven vil bli ennå, og det er ikke sikkert du vil motta den verken i morgen eller i neste uke. Men jeg lover deg at du skal motta den i løpet av de neste 365 dagene.

*
Det eneste jeg ønsker at du skal gjøre for meg er at du gir det samme løfte i din egen blogg. Så om du har lyst til å være med, så legg igjen en komentar, gjerne med mailadresse slik at jeg kan nå deg. Har du ikke lyst til å legge igjen en mailadresse her, så mail meg gjerne på i-ottes@online.no
*
I found this Pay it Forvard exchange on Gullklumps blog, and I agreed to participate and committed to the following: I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don’t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week.. But you will receive it within 365 days, that is my promise!

*
The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog. The first 3 people who comment will receive a handmade gift from me. Just leave your mailadress so I can get contact whit you, or you can just send me an mail on: i-ottes@online.no

3 kommentarer:

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)