tirsdag 11. desember 2007

Overraskende pakke

I dag når jeg hentet posten lå det en pakke til meg fra Desiree Lappeteknikk. Jeg ble litt undrende for jeg hadde ikke bestilt noen varer.

Stor var overraskelsen da jeg åpnet posen og så at det var en flott innpakket gave inni. Jeg ble selfølgelig veldig nyskjerrig og kunne ikke vente med å åpne.

Inni pakken var det en fin plastmappe som inneholdt stoffer og mønster til å sy et teppe "Pepperminst on point". Stoffene er fra Benartex og i serien Peppermint and Hollyberries av Nancy Halvorsen. Alle kvadratene var ferdig kuttet, i tillegg var det røde og grønne stoffet med. Fargene var bare nydelige.

Jeg må virkelig si tusen takk, dette var langt mer enn hva man venter på en vanlig tirsdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)