torsdag 27. september 2007

Jeg er blitt tagget


Jeg er blitt tagget av Timotei, Anni og Mikkje

Reglene er som følger:
1. Link tilbake til den som har tagget deg og skriv reglene.
2. Fortell 7 ting om deg selv, både seriøse og mindre seriøse.
3. Tagg 7 andre bloggere og skriv en link til dem.
4. La disse få vite at de er tagget ved at du skriver en kommentar på deres blogg.

Dette er altså meg:
1. Jeg er 46 år og bor i Tromsø. Jeg har utdannelse innen økonomi og ledelse, men i sommer sluttet jeg i en bedrift hvor jeg hadde arbeidet i 27 år, rett og slett fordi jeg hadde lyst til å se om jeg kunne noe annet og for å få mer fritid.

2. Jeg er gift med far til mine barn som er h.h.v. 22 og 12 år gamle. Gutten studerer i Trondheim, så det er bare jenta som bor hjemme. I tillegg har vi en hund med navnet Gode Lurven. Og han er bare god.

3. Jeg trives veldig godt med mine hobbyer, som pr. idag i hovedsak er lappeteknikk. Jeg har veldig lyst til å gå på kurs, men det er lite her hvor jeg bor. Har meldt meg på et nybegynnerkurs i oktober, men må nok til Finnsnes for å være med på det. 17 mil hver vei.

6. Jeg tilbringer det meste av ledig tid inne på mitt nye syrom. Planlegger, syr litt og kjenner litt. Nå er det resten av julegavene som skal lages, og det er ikke få. Noen er nok i boks allerede, men det er flere som gjenstår.

7. Jeg blir veldig lett rørt. Det kan være en film, eller at noen er god med hverandre. I det hele tatt situasjoner som er litt spesielle, som f.eks. begravelse, bryllup og andre lignende hendelser, setter meg raskt ut av spill.

Jeg skulle gjerne nominert noen, men synes det er vanskelig å velge ut noen spesielle. Det er veldig mange flotte blogger rundt omkring, med fantastisk arbeid som vises. Det er en enorm kreativitet blant jenter i Norges langstrakte land, for ikke å snakke om de i våre naboland også. Dere er herved blogget alle sammen.

1 kommentar:

  1. Så koselig å få vite litt mere om deg! Virkelig et modig valg det å slutte i jobben etter så mange år. Men sikkert lurt! Kjenner meg jo igjen i flere ting her da. Er tobarnsmor jeg også og trives godt på syrommet ja! Og plagsomt lettrørt...
    Takk for at du tok utfordringen! Artig dette!

    SvarSlett

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)