tirsdag 1. mai 2007

Hva bringer mai?

Kom mai du skjønne milde........ Månedens farge er grønn
Dette er en vakker farge med mange nyanser. Her kan det lages litt av hvert, og så er vel dette en måned for det blir grønt i skog og mark de flste steder. Tiden for hagesesongen kan starte opp (er nok startet lenger sør), og vi kan se fram til mange fine dager utendørs.

Fortsatt skal det også strikkes og sys. Det er nye luer til luealongen. Her har oppdragsgiver vært utrolig kreativ, og det er ialt 10 forskjellige barneluer å velge mellom. De fleste med utgangspunkt i et eller annet dyr.

Vottealongen er kommet med nye oppskrifter. Her er det 3 ulike prosjekt å velge mellom. Snart kommer det nok nye oppgaver i Tildaalongen også. Her må vi nok vente noen dager p.g.a. serverproblemer hos den som styrer alongen.

Jeg har meldt meg på postkortalongen med 2 kort denne gangen. Dette var et morsomt prosjekt hvor en lager kort til noen, og selv mottar postkort fra andre. Det er utrolig hvor kreativ mange kan være. Ellers er jeg ikke kommet meg i gang med sommerveska, men den skal være ferdig i løpet av juni, så da har jeg vel egentlig litt god tid.

Innimellom skal jeg gjøre litt stitchery. Har en del prosjekter i planlegging som skal i den store gavesekken. Noe må jeg vel få ferdig i løpet av mai.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)