søndag 1. april 2007

April, hva gjør vi da?

Månedens farge er gul, og dette prosjektet er allerede i boks. Månedens lue er denne. Jeg er litt usikker på om jeg blir å strikke den, men vi får se. Da må jeg ut og kjøpe mer garn. Fortsatt har jeg vottene for mars/april igjen, men regner med at de er i boks før måneden er omme.

Nytt for denne måneden er Tilda-alongen. Den blir litt morsom. Der er så mye fint å lage, og mye smått som går litt kjapt unna. Og så har vi fått mange oppgaver å variere med. Jeg tror nok jeg starter med noen små nåleputer og brett.

Gavesekken skal også fylles denne måneden. Må se hva jeg finner på. Påsken begrenser produksjonsdagene når det gjelder søm, men der er jo en del annet å finne på av håndarbeid.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Velkommen til å legge inn en hyggelig kommentar. Ha en fin dag. :-)